Munadepühad

Käisime Jõmmuga Emajõe luhtasid piidlemas. Väga lahe oli varahommikul end luhale ajada ja seal ette kujutleda, et sõidad mere ääres. Vanaisal oli kunagi paat ja ma tunnen sellega merel käimisest puudust, mis sest et olen metsade vahel kasvanud ja maainimene. Igatahes oli tore vee liikumist jälgida, kormorane uurida, haigrut tervitada ja veel trobikonnale otsa vaadata. Lisaks kõigile imetles peegelsiledad veepinda, hiiglaslikku kuud (öelge, mis tahate, aga minu meelest oli aprilli Kuu märtsi omast suurem, mis sest, et kõige suurem olevat märtsis olnud) ja teisest küljest säravat päikest paar merikotkaid. Eriti tore oli nende selja taga istuv vares, kes neile asu andmata pidevalt neile selja tagant inetusi karjus.

Ülejäänud päev läks pühadele kohaselt munasid värvides, tube kaunistades, kohupiimatoite valmistades ja… aiaposte värvides. Nii et tüüpiline püha.

Mul on nüüd olemas täpselt pooled ruunikondid. See on väga rõõmustav edasiareng :). Taandareng on toimunud aga mu õppimises ning see maksab mulle 5 päeva pärast julmalt kätte.

Unistused, unistused! Mul pidasid ühed siin taas pidu. Tore, eks? Ega mul ka algul sellest midagi olnud. Kuni ma pidin 3 korda ütlemas käima, et asi kisub käest ära. Ja siis julges üks veel uurida, miks ma äkki nii kurjaks sain, kas mul oli halb päev. Ei, vastasin rahulikult, kõik oli hästi kuni ma pidin uuesti kaebustega tegelema hakkama, sest keegi põrsas… ok, ma ütlesin seda viisakamalt. Igatahes, see oli täiuslik lõpp mu täiuslikule päevale. Tõepoolest, ma olen märganud et kuni ma pean tegelema tavalise jamaga (katkine kodutehnika, uputused, vargused, lollid naljad, purjus elukad, info leidmine), ei vii see mu tuju alla, aga kui ma pean vastamisi seisma olukorraga, kus on kari alkoholiga ahve, ajab see väga ruttu närvi mustaks.

See selleks. Ma nägin unes, et pidu jätkus ja mul hakkas juba väga üle viskama ühe tüdruku käitumine, kes iga kord peale hurjutamist muusika mu selja taga peale tagasi pani. Ja mida ma siis unes tegin? Ei kutsunud turvasid ega politseid. Kõndisin rahulikult elektrikilbi juurde ja lülitasin selles toas elektri välja. Kui neiu lõugama tuli, teatasin rahulikult, et lähtudes uuest seadusest, mis hakkas kehtima alles eelmisel nädalal, annab see mulle õiguse kas nende tehnika konfiskeerida või võtta kasutusele teised meetmed, mis takistavad teiste inimeste õigusi. Seega, mulle antud volitustega lubasin, et lülitan elektri tagasi normaalsel ajal, ehk hommikul kell 8. Selle peale sain sõimu osaliseks, et see on mu isiklik vandeta. Ei olnud nõus, sest pigem hakkas mul tast kahju, nähes kaht alla viie aastast last, keda ta kell 4 hommikul ringi talutas ja ma juba ette teadsin, et nende järgmine päev on täis vingumist, karjumist, tülisid… Aga ärgata oli pärast sellist und lust ja lillepidu :).

Leave a comment

Filed under Drama

Leave a Reply

