Keskaeg!

Kuu aega õppimist ja see sunnik kukutas mu läbi!

Õigemini, eks see olin mina, kes end läbi kukutas. See oli üllatavalt lihtne pärast sekundilist pea keeramist, et näha kuidas 10 aastat ajalugu õpetanud mehe silmad suureks läksid nagu leemuril kui ta paberi peal küsimusi nägi.  Mis lootust siis minul, lihtsurelikul, veel oli?
Ei jää muud üle kui siis lektoriga vestlusele minna…

Piinlik aga ja ajab ahastusse. Kui ma kuu aega õpin ja seda ära ei tee, siis mis ime ma sooritama peaks, et sellest ainest läbi saada?

Leave a comment

Filed under Drama

Leave a Reply

