Sügis käes

Lõpuks ometi.

Juba sellel reedel istun koolipinki ja ei kergita oma tagumenti sealt enne kui õhtusöögi ajal. Kas pole tore? Alustame algusest – mu esimene tund on Vanaajalugu. Mis tegelikult tuleb just õigel ajal ja õiges võtmes, sest ma loen parasjagu Londsey Davise “Varjud Pronksis”.

Kirjutamisest ka. Hankisin endale Donald Maass’i teose kuidas kirjutada väljamurdvat romaani. Üllatavalt kasulikuks osutus ning põnevust jätkub vist veel tükiks ajakski. Samas olen kirjanike kursusega kenasti järje peal. Hetkel veel oma taagast ainult 1000 sõna jagu puudu, aga pole hullu – jõuab sinnani ka. Lisaks on veel Nano tulemas ja see aasta ma ei plaani mitte kui midagi ette – tuleb mis tuleb ja oi kuidas tuleb :D. Ühesõnaga ma kavatsen sellel ajal mitte mõelda. Nagu igal mugaval aastal on ka see ajastatud taas eksamite ajale, nii et lõbus saab olema.

Ma pole veel otsustanud, kas ma kirjutan see aasta inglise või eesti keeles. Ühelt poolt pole nagu vahet, aga teisalt ei raatsi “tõlkes kadunud” peale enam välja käia.

Käisime sõbrannaga vaatamas kahte filmi, millest üks oli etalon prantsuse animatsioonis ning teine friikluse supernäidis. 🙂 Ausõna – see mees võib ka kena olla, eriti kui sa tead temast veidi rohkem kui puhtalt ekraani pealt. Ma ei räägi andest – seda on tal samuti kuhjaga – vaid temast kui inimesest. Tõesõna võiks selliseid rohkem eksisteerida.

Ostsin minitaroki endale reedel. Läksin välja teadmisega, et sellega ma koju tulen ja sellega ma ka koju tulin. Nagu ikka pühkis müüja selle pealt enne tolmu ära kui paki mulle ulatas :). Pealt veidi pleekinud, eks ta seal kapis vist oma aega ootas. Veetsin siis kaks õndsat tundi sellele kotti tehes enne kui üldse lappama hakkasin. Aga õiged tunduvad. Nii et võib neid kenasti kaasas kanda küll. Ahjaa, et mis pakiga siis on tegu. Selle kõige klassikalisemaga, mis eksisteerib. Lihtsalt see sümboolika, mida see sisaldab, ajab mu pidevalt mööda raamatuid jooksma ja siis ma alati mõtlen, et miks mul siis kaarte endid ei ole, sest ma pidevalt võrdlen neid oma nunnupakiga. Nüüd siis on. Selline mõnus pisike pakk.

Ahjaa. Mõtlesin, et peaks vist ikkagi seda tarokite päevikut pidama hakkama. Samas ei tea ka, sest kuigi ühelt poolt tekivad aina kindlamad seosed, ei saa ma mitte öelda, et üks ja see sama kaart ainult üht asja tähendab. Täiesti erinevaid aspekte toovad välja.

Nii et ma olen suutnud oma elu taas täis toppida sündmusi ja raamatuid ning tarokit, mis kõik tähelepanu tahavad ning samas on väga väga põnev.

Leave a comment

Filed under Drama

Leave a Reply

