Oyster Herpes

Selgitus: lugesin National Geographicut. 🙂 Super, mida maailmas leidub.

Mul on homme sünnipäev. Näete – ma suutsingi üle elada selle suure tormiliselt depressiivse ajastu. Paar nädalat on minu jaoks suur aeg, muide, lihtsalt informatsiooniks. Kokkuvõttes on inimesed tõprad, kes ajavad hulluks, kuid kelleta samuti ei saa. Paar asja, nagu ikka veel jooksuajal koerad, on veel töös ja ootab oma lahendust ja raha on ikka näpuga puudu, aga muidu on kokkuvõttes nüüd hea olla.

Andsin siis lõpuks need kauaigatsetud dokumendid AÜsse sisse. Mõtlesin, et aitab küll, et elu on raske, aga ma ei anna käest seda võimalust maksku mis maksab ning panin esmaspäeval netiavalduse teele. Nüüd ootan põnevusega, mis edasi saab. Üks sõber otsustas ka tulla, mille üle ma saan salamisi ainult rõõmustada – vähemalt üks tuttav nägu ja teada inimene, kellega koolimuret jagada alà mida õppejõud täpselt tahab või oled sa kindel, et ülehomme jääb see ära? Kes mind tunnevad, teavad, et ma olen võimeline kontrollima igat kokkusaamise kellaaega vähemalt 4-5 korda. Omaette muidugi.

Pilvedes on praegu auk, mis meenutab viikingilaeva udust väljumas. Väga lahe 🙂

Kommentaar yubitubide seast:  “Having a great fear of the lord is the beginning of wisdom and blessings.”
Mul on ainult üks vastus: Grow some cultural backbone. Bible is still read SENTENCE AT A TIME, CHAPTER AT A TIME, not word here, word there.
Iga kristlane, kes tuleb välja vastavasisulise lausega, peaks tõsiselt üle vaatama oma tõekspidamised igavese elu jahil. Pole oluline, kust ma seda lauset lugesin, aga see on lihtsalt üle mõistuse loll. Lugedes edasi jätkuvaid kommentaare, pidid mu silmad taluma veel ühte harimata pudulojuse üllitisi – sõna siit, sõna sealt – mõte minu oma. Teisisõnu ajavad mind siiamaani närvi religiooniinimesed, kes ei oska kogu lauset kokku veerida ja peavad selle tõestamiseks välja otsima sõnu, mida nad tunnevad. Kahju hakkab – ma tunnen suurepäraseid kristlasi ja sellised “tõsiusklikud” annavad nende usule lihtsalt halva maine.

Leave a comment

Filed under Drama

Leave a Reply

