Kirjaniku elulugu

Hakkasin lugema entsüklopeediat kaasaegsetest kirjanikest. Paljudel on elulugude koha peal kirjas mõni draama, mille nad lapsepõlves läbi elasid ning see, kuidas vastav sündmus on nende eluolu edaspidi mõjutanud või kuidas see oli see sündmus, mis pani nad kirjutama.

Kui huvitav. Mida nad võiksid minu elulukku kirjutada? Mu vanemad on elus, ma ei pea nendega erilist sõda, ei ole tõsiseltvõetav protesteerija, kes oleks õigetes nimekirjades… Ehk peaks midagi korraldama? Reklaamitrikiks nagu öeldakse.

Ahjaa, peab vist ikkagi edasi lükkama – üks jutu idee tuli meelde, mida ma täna uurida tahtsin. Lisaks on elu niigi täis minidraamasid, mis vajavad samal määral tähelepanu ja lahendamist kui riikidevahelised skandaalid. Võin teha neist kena ja nunnu nimekirjagi:

1. Kaks koera, kellest vanem otsustas nüüd, et talle enam ei sobi noorema koera seltskond ning otsustas ta karjast välja heita. Halleluuja!

2. Üks, kes otsustas, et talle ei meeldi enam ta naine ja laps ning ähvardab neid kogu aeg välja tõsta. Eesmärk – vot ei tea, aga mu armastus vastassugupoolde kahanes taaskord minimaalseks. Tahaks kordki näha meest, kes peale tegude suudab nende eest ka vastavalt vastutada, muutumata ise tagasi 3-aastaseks titeks, kelle arusaam vastutusest on tema õigused, mida rikutakse. Kuidas jääb aga su lapsega, su naisega?

3.  Noorem koer läheb opile ja mõlemad on saanud portsu süste, mis on kõik praeguse hetkeni tulnud minu taskust. Tore on omada pere koera, kas pole? Kui üür ja maksud ka ära maksta jäi arvele… Khm. Jah.Ja praegu on alles, mis, viies?

4. Mul on sel kuul sünnipäev. Pärast eelmise aasta kogemust kus kümnest kutsutust ilmus kohale vaid üks ning ülejäänud üheksa ei pidanud vajalikuks isegi teatada, et nad ei tule, ei taha ma enam sünnipäevi pidada. Põrgusse. Ma saan ikka aasta vanemaks, aga mul pole vaja sõpruskonda, kes peab kokkulepitud aega nii ebatähtsaks, et must lihtsalt üle kõnnivad, selle lihtsalt ära unustavad ja muud toimetused peale planeerivad. Pealegi olen ma sellel ajal niikuinii tööl.

5. Ma tahan kooli minna. Ja mu elu on täis sellist draamat, mis järjest ja väga põhjalikult mu rahakotti sööb. Kas mul paari kuu pärast veel on, mille eest kooli minna, ma pole enam kindel.

6. Saabusid mitukümmend rummi puid ja me ootame uut portsu materjale. Vanemaid ei ole ja väljas on suvetormide hooaja algus.

Kes soovib mu sussidesse asuda ning mu õnnelikust elust osa saada, pange end valmis – ma olen ligilähedal, et see vähempakkumisele panna.

Leave a comment

Filed under writing trivia

Leave a Reply

