Puhkuse keskpaik

Tegelikult on juba üle poole möödas, aga nagu igal suvel, ma lausa armastan, või õigemini kukub lihtsalt alati nii välja, kaduda terveks suveks nagu tina tuhka. Kui kogu su ülejäänud elu koosneb päevast päeva suhtlemisest, on tegelikult tore sellest kõigest paarikski nädalaks eemale tõmbuda.

Kuna see aasta plaanisin ma üldse ühte kodust suve, siis erilisi plaane ma ei teinud ja need, mida olen eesmärgiks endale seadnud, olen enam-vähem ka korda saatnud. Sai käidud loomaaias, millest ma panen ka pilte üles, kirjutatud mõned lühijutud, kirjandusülesannetega sai järje peale, metsa jõudsin minna, õel käisin külas, uurisin ja puurisin oma loo kallal ja arenesin edasi ning nüüd on jäänud veel kunst ja sellegi jaoks on pliiatsid juba teritatud ja värvid üles otsitud. Ja leitud. Koristasime halli ja oilaa, ma leidsin ootamatult ühest sahtlist hunniku rasvakriite ja sütt, mida ma ammu kadunuks olin tunnistanud.

Aga imelik on see, et kui sa tead, et sul on mingi kirjalik ülesanne tegemata, siis on kuidagi halb asuda oma jutu kallale. Nüüd kui ülesannetega taas järje peal, on ka tuju kohe parem ja isu kirjutada järjest suurem.

Kontserdil käisime ka. 🙂 Väga lahe oli ja pärast plekipannis söömas käia oli ka. Aitäh kutsujale :).

Praegu aga mõtlen homse peale, tunnen elust rõõmu ja naudin oma minialtarit, aroomilampi, millele ma olen vahepeal hankinud ampullide kaupa uusi lõhnu, mida vette tilgutada ning kuniks kodus on küpsetiste lõhnad, mis niigi meele magusaks teeb, ma neid sinna ei pane. Seega leidsin sellele uue kasutuse. Minilillevaasina. Mitte et kohe küünla ka alla põlema panin, see puhtalt ilu jaoks, aga põhimõtteliselt selline ta praegu välja näeb ja mul ei ole kohe raatsimist teda aroomilambina kasutadagi.

Selle suvepuhkuse plaanidest on mul seega järgi vaid üks, mille ma ka kindlasti lähipäevil ette võtan. Esimene Luain’i lehekülg.

Jep, ma olen romantik ja mõtlen hingega. Eriti siis kui üks suur niiske nina üle õla piilub, mida ma kirjutan ja teine küünarnukki kõrgemale nügib, et näivalt paigal seisev käsi teda sügaks. Ega seda oskagi vist kirjeldada. Hingerahu on.

Leave a comment

Filed under Year and a Day

Leave a Reply

