Retsept armumiseks

Kuidas armuda aina uuesti ja uuesti? Tehke reis teisele poole eestit! Pole vahet kas suvel või talvel, aga nähes seda rikkust ja ilu, mis meid ümbritseb – kes suudaks mitte armuda? Mittearmumine on omamoodi… argipäev langemine. Aga mis on see argipäev, mida me nii hirmsalt kardame? Et tekivad toimingud, mida me teeme nii et me ise arugi ei saa? Ehk tõesti. Maailma nägemine on ikka selline tunnetus, mida on vaja nagu rohtu vähemalt kord-kaks aastas.

Suhtes teise inimesega tekib aegajalt samasugune tunne. Ainult selle vahega, et me teinepool, kui õige, on alati nagu uus reis tundmatusse ja samas tuttavatel radadel, reis teisele poole eestit. Ja kes see tahabki kogu aeg uut avastada? Vaja ka kodust ja argipäevast, et sellest aru saada. Nagu kalli inimese nägemine bussiaknast. Midagi uut, aga samas midagi tuttavlikku vana.

Muide, ajaloo eksam sai ära tehtud. Mis tulemustega? Pole õrna aimugi, aga vähemalt on ta nüüd tehtud ja see on hea tunne. Nagu ema ütles – ei oska oma vabadusega kohe midagi pealegi hakata. Ma siis alustasin vaikselt nagu puuviljasalati valmistamisega sõbrannale ja lihtsalt olemisega. Väga hea tunne oli, hing on kohe valmis millegi suurema ettevõtmisega ja nagu te mind juba teate, mul on alati midagi teha. Siit ka see bussist tehtud päeviku sissekanne.

Oo, metskitsed jäid pilgu ette. Miks sinna loomaaeda mul täna minnagi? 😀 Sest seal on vanad tuttavad, kes ühendavad poolt eesti rahvast regulaarselt, sõbrad, keda külastatakse ja kelle käekäigu vastu tuntakse huvi sama suure hoolega kui oma lemmikloomade, sõprade ja perekonna vastu. Ja see muudabki seal käigu minu jaoks nii põnevaks. Üks osa eestist, mille nägemine on sama rõõmustav kui paadimatk lõuna eestis.

Aga ühte annab see puhkus mulle kindlasti ja ma tunnen seda oma kontides juba praegu – ma olen hakanud taas ilu nägema ja mu hinge on pugenud rahu, et kõik läheb veel hästi. 😀 Ja praegu on alles esimesed päevad!

Leave a comment

Filed under Drama

Leave a Reply

