Kuldsed minitarokid

Ma ei mäleta sellest muud midagi kui et seal oli palju metallist üleskeeratavaid mänguasju, mis mööda tänavaid liikusid, tänavad aga mullitasid üles nagu oleks see igapäevane nähtus ja ma korjasin kokku tillukesi sõrmeotsa suuruseid emailvärvidega tehtud tarokaarte, mis olid samuti mingist kollasest metallist põhjaga. Mingist samalaadsest materjalist on tehtud ka aurahad. Seal oli mitu episoodi, kus ma kummardusin ja järjest korjasin neid ülesse, viie-kuue kaupa. Enne ärkamist korjasin viimased, sinna jäi mahagi, sest enne ärkasin ma üles. Ühel oli pilt ristilöömise mäest kolme ristiga. Ma panin selle endale parema käe nimetissõrmele ja lihtsalt imestasin, üritades meelde tuletada, kus kaardi pealt see võiks pärit olla. Aga nad olid ilusad ja särasid päikese käes. See meenutas värvide poolest seda klassikalist Smith-Waite’ paki värve ja joonistusstiililt ka. Ainult ta oli tilluke, plekist ja emailiga kaetud.

Leave a comment

Filed under eesti keeles

Leave a Reply

