Tekitame furoori ja religiooni

Ma ei osanud uneski näha, et mu mormoonide külastus suutis nii palju furoori tekitada. Ma ei teinud algusest peale sellest mingit saladust, aga ma ei arvestanud ka seda, et must võidaks arvata, nagu ma tõepoolest liitun nendega kohe, ilma eelneva uurimise-puurimiseta. Isegi mu oma lihane ema leidis, et ma ei ole inimene, keda annab käigu pealt ära moosida ja samas sain tagasisidet nagu ma oleksin ennast kuradile maha müünud!

Mäluge natuke omaenese hallolluse kallal, palun. Meenutage, kust ma olen kõik läbi käinud ja kellega kohtunud ja nüüd küsige endalt, kas ma olen selle või teise kiriku liige? Kas ma ühinesin nudistide või naturalistidega, new age või jumal teab veel kellega?

Jah, ma usun Jumalasse ja ma ei salga seda, kuid ma ei hakka selle pärast veel ühinema rühmitustega, kes kõik ta nime kiidavad. Mitte selle pärast, et huvitav ei ole – alati on! Ma lihtsalt ei ühine, sest ma ei taha neid petta. Mu uskumused on üsna kindlapinnalised, mis muudab minu pööramise üllatavalt keeruliseks, aga lisaks on mul ka austus kaaskondlase vastu, et mitte teda oma veendumustega lollitada. See tähendab, et ma ei ühine nendega puhtalt selle pärast, et me usulised alustalad omavahel sobivad.

Enamik religioosseid suundumusi nõuab, et sa võtaksid vastu kõik, mitte sellest vaid osa. Ma ei saa aga liituda kollektiiviga, kelle põhiusk keelab abordi täielikult, peab seksuaalvähemusi jälkusteks või seab maailma astmelisteks alluvussuhetesse nahavärvi või soomuste/karvkatte kaudu. Lihtsalt ei saa, sest mulle ei mahu pähe kuidas see kõik siis ikkagi eksisteerida saab kui jumal seda siia paika pole pannud ja sellest vabandusest on mulle vähe, et inimene ise otsustas ja ta nüüd määras. On asju, mida ta ise ei otsusta ega määra, kaasa arvatud mis tooni nahaga ta sünnib. Üllatavalt palju, mis on meie jaoks jälk, on tegelikult vajalik, et asjad paika loksuksid või et järgmine tulla saaks. Sest naine, kes sureb sünnitusel, sest ta tervis ei ole valmis sel hetkel last sünnitama, ei too enam ühtegi last ilmale. Suurkõrv nahkhiir, kes on paljude jaoks hirmus koletis  (mine võta kinni, ta on ju nii nunnu!), hävitab piisavalt  suurtes kogustes putukaid, et varblased toiduküllusest üleliigselt ei paljuneks ega sööks järgmisel aastal suure näljaga põldusid tühjaks. Nii et edu minu veenmisel, et homoseksuaalsed suhted loomariigis on puhtalt geenivääratus või et homol on sama vähe õigusi armasusele kui igal teisel olendil siin maa peal. Muidugi on hea sealt edasi arendada teemat kohe sellele, et on olemas nii moe-geid, kui need, kelle puhul tõepoolest loodus paneb asja paika, aga täna pole see päev.  Lihtsalt asjalood on sellised, et ma olen inimene, kes vaimustunult kuulab ja uurib, mis värvi maailm on, aga arvestades mu ajalugu, võiks natuke rohkem mõelda, enne kui mulle näkku visata, et sa ahv astusid nüüd ikka tõelise ora otsa ja et millal mind preestri seisusesse siis õnnistatakse. Ma ütlesin kohe alguses, et ma tahan lihtsalt õppida neid tundma, et ma ei peaks oma arvamust teiste suust noolima, kuid ma ei taha lollitada neid arvama, et ma liitun. Ei liitu. Korrake minu järel: ei. liitu. punkt.

Jätaksin siinkohal meelde selle lõbusa lause: Oh Zeus, baby, you could be my entire pantheon. Sõbranna suust. Väga lahe :D.

Ok. Muideks. Kui te loete, siis võite ju kommenteerida ka. Mul pole midagi selle vastu. Rääkige, andke teada, mida arvate.

Leave a comment

Filed under Trivia

Leave a Reply

