White Tiger

Vinnie Jones.

Väga imelik, väga kummaline ja absurdikino! Oli joonistamisvõistlus. Väljas oli padupime, ometi olid mingi küla õue peal pikad lauad, laudade peal valged paberid ja palju inimesi, nii täiskasvanuid kui lapsi ja kõik ametis kasside joonistamisega. Ma ei joonistanud, pigem nagu kõndisin nende ümber ja vaatasin. Igasuguseid kasse oli seal kuni kõndisin inimese taha, kes meenutas vägavägaväga Vinnie Jonesi. Too istus kolme lapse vahel ja joonistad valget tiigrit! Kaks paberit oli täis joonistanud ja mitte kuigi kehvasti ka. Olin väga üllatunud ja tahtsin talle juba öelda, et kasside võistlus ikkagi, aga ta heitis samal ajal pilgu oma “konkurentidele” ja tegi sellist nägu, et maailma parim poksija poleks ka julenud midagi iitsatada. Ma ka mitte. Aga naerule võttis. Kuulutati võitjaid välja ja ta kuulutati võitnuks. Ta hüppas laua tagant püsti (enne oli nahktagi seljas, nüüd oli helehalli kampsuni väel) – “Yes! Women like me! Women like me!” Olete kunagi unes naerma hakanud? Mina nüüd olen :D.

Järgmisena olin mingis tillukeses majas, pärast väljast vaadates kuubik katusega. Täpsemalt olin selle eeskojas ja seal oli lademes kingi. Me sorteerisime kahekesi kingi. “Shoes must be in pairs!” kordas ta mulle kiindunult loppis jalavarje üksteisega võrreldes ja neid siis andunud kombel tagasi riiulile sättides. Neid oli seal meeletult! Järgmisena nägin ääreni ajalehepaberit täis topitud kuivkäimlat, mis oli veidi kõrgemale tõstetud (ühesõnaga nagu kunstiteos, mitte kasutamiseks) ja see nägemus võttis mu võdisema. Et seda pilti silme eest kaotada, kummardusin tagasi kingakuhila poole ja loopisin neid kahele poole hunnikusse, et õiget paarilist leida. Täiesti pime oli, kuskilt paistis aga nagu tänavavalgusti sisse vmt ja seina peal olid need kaks valge tiigri pilti. Millegipärast teadsin ma kogu unenäo ajal, et Jones ongi valge tiiger – täiuslik võrdusmärk nende kahe vahel.

Järgmisel hetkel läksime me uksest välja, panin ukse kinni kui ta äkki minu poole pöördus ja ütles, et tal on vaja maja pabereid. Ma ütlesin, et lähen toon, jooksin majja tagasi ja võtsin ühe tiigri pildi seina pealt maha (pilt oli joonistatud selle teisele küljele, mis mulle tähendus kohe, et ta tuli otse maja ostu koosviibimiselt ja joonistas pildi selle taha) ja läksin välja tagasi ja ulatasin selle talle. Ta isegi ei vaadanud teisele poole, vaid imetles tiigrit edasi ja naeratas õndsalt. “Women like me! They so! like me!!”, kissed the tiger and went down the street with me trying not to laugh. Then I woke up and was utterly joyful :D.

Leave a comment

Filed under eesti keeles

Leave a Reply

