de Luain

Omapärane ja hea päev on täna :).

Ma sain oma raamatu kätte. Käisin laadal ära ja leidsin kunstniku üles (kui kodus hästi otsin, leian ehk numbri ka ja siis, ja siis! lähen kohale ja küsin, kas nad valmis raamatu kaantele ka kujundusi lisavad) ja sain raamatu kätte! Ilus, arhailisemas stiilis nahast köites, korraliku tagusega, õmmeldud käsitööna valminud raamatu, millel ei ole kõige õhemad lehed ja mille lehed käivad ÜLENI lahti. Kohe kui see raamat mulle sõrmede alla jäi oli ta minu oma. Kuigi hetkel on selline aukartus, et ma rikun ta kohe esimese pastakatõmbega ära. Ei usu hästi, aga hirm on ikkagi. Täpselt nagu Punase raamatu puhul oli ja Musta raamatu ja Roosiraamatu puhul. Süda põksub nagu linnupojal kui käed peale panen – fantastiline! Pool aastat ootamist oli täiesti seda väärt, ma ei suuda naeratamist lõpetada ja ma olen teiste poolt juba kindlasti hulluks tembeldatud, aga ma ei saa. Nii ilus on!

Samuti sain sealt oma väga igatsetud kuukivi. Mis ime see on, et kuukivi korraga ripatsina selline haruldus on? Ma nägin ainult mingeid suuri, hõbedaga ümbritsetuid ja ilma, aga ei midagi väiksemat, ümaramat, niftilist, kelmikat… Aga siis jäid mulle ühed kõrvarõngad ette. Tilga kujulised ja sinisäralised. Imestasin veel, et näe, üks on ilma paariliseta jäänud. Aga kui tädi, kes muidugi sõnagi muud peale vene keele ei rääkinud – ja muidugi ei tulnud mul ka sõna “väiksem” meelde, mulle neid kõrvarõngaid lähemalt näitas, selgus, et nende all olev jupike on tegelikult ripats. Kogu sellest kupatusest imelikest kõrvarõngaste jadast ei osanud ma lõpuks siis muud välja valida kui võtsin selle sama ripatsi ära. Laada pealt ostmisega on poolvääriskividega see probleem, et kõik näperdavad neid ja mul on omamoodi vastumeelsus, aga mis sa teed kui ainuke pood, mis midagi kuukivi moodi müüb, on neist praktiliselt tühi (kaks risti, süda, paar pärlikeed…).  Esimese asjana lasin tal siis mõnda aega voolava vee all olla, ajutiselt, õhtul saab ta korraliku puhastuse omanikuks, ja panin kaela. Ta on soe ja mõnus 🙂 ja mahe. Väga väga oodatud ja vajatus ripats :).

Kõige tipuks on ilus päev ka. 😀 ja päike särab samal ajal kui paksu padukat alla vurab tulla. Praegugi on taevas horisondil sügavalt tumesinihall, päike paneb aga selle ees kõik värvid särama ja see on lihtsalt nii ilus! Ja ideaalne igas mõttes. Lisas hakkas minuti eest äikest sadama, mis ainult lisab sellele kummalisele ja fantastilisele päevale juurde :D.

Niih, aeg tee jaoks ja imetluseks, et mul on nüüd mu isiklik B.O.S (jah muidugi – kui te vaid näeks seda lõpptulemust, mis mu peas kogu aeg küpsenud on), de Luain.

Leave a comment

Filed under de Luain

Leave a Reply

