Kui mäluauk mind ei peta…

Käisin Avatari vaatamas. :). See 3d jättis mind enamuse ajast külmaks, kuni ta seda džunglit näitas! Vau! Edaspidi lähen selle tulemusena ainult 3d multikaid vaatama. 3d oli aga täiesti väärt vaatamist kui ta nende ehteid näitas ja mõninga isendi enda puhul – need loomad!  Ja paar indiviidi ja nende ehted – vot need ehted ajasid mind lausa hulluks, lase või film kinni pidada ja lihtsalt imetle. Lisaks oli mul kohati 4d kino 😀 – üks neiu mu kõrval elas sellele nii kaasa, et pingid värisesid.

Kokkuvõttes oli aga elamus omaette ja mis mulle eriti südamesse läks oli mu teisel käel istuv noormees, kes rabinal sisse hingas kui puu maha võeti, et mitte nutma hakata. On asju mida ma ei taha näha ja on asju, mida ma 3d enam näha eales ei taha. Näiteks põlevat hobust, olgu ta siis kui tahes väljamõeldis ja kuuejalgne.

Kinost tagasi jõudes sain veel ühe üllatuse omanikuks. Nimelt kui läksin võtmeid võtma, et tuppa saada, selgus, et neid olnud seal enam – vahepeal oli õde koos beebiga tulnud ja mu võtmed ka kaasa viinud. Miks see mind küll ei rõõmustanud? Alustame sellest, et mul polnud selle hetkeni aimugi, et nad tulevad ja teiseks tulla koju teadmisega, et sul on toas beebi, kes su kobistamise peale üles ärkab, ei ole just fantastilisemaid teadmisi. Muidugi ärkasid nad üles. Muidugi magasin ma põrandal. Muidugi ei maganud ma eriti palju. Mis teha? Elu on selline – kõrge vererõhk täna hommikul oli ka selline…

Ja seelikud lähevad aina lühemaks…

😀 Tegelikult on päris tore mõistatada, kas ma tunnen me kalleid elanikke ka ilma nende paksu talveriietetea ära. Lisaks on soe ilm väga tore.

Ma saan laadale minna! Oi mulle meeldivad mu töökaaslased nii väga! 😀 Pusimise tulemusena selgus, et üks neist teeb kellelegi tunde tagasi sellega, et tuleb laadapäeval tunniks-paariks minu asemel tööle ja laseb mu laadale. Mu süda hüppab rõõmust seda kuuldes! Mul on juba nimekiri valmis, mida ma sealt otsima lähen.

Ma mõtlesin üleeile, et see, et mind võistlusel isegi ära ei märgitud, mõjub mu kirjutamisele muserdavalt. Imelik, aga ma tunnen ennast hoopis inspireerituna. Mis iseenesest on väga hea ja oodatud tunne. Lisaks pean ma hakkama ajalugu uuesti lugema… :D. Andke mulle keegi selle jaoks ka inspiratsiooni!

Ahjaa. On üks video. M.I.A video, mis on laiemalt vist tuntud kui Ginger Genocide. Pärast seda viietunnist õudukamaratoni… Ma ei tea, aga kui ma seda videot nägin, sest vend tahtis, et ma seda kindlasti vaataks, ma tundsin, et mul läheb süda pahaks iga poole minuti tagant. Ma olen südamest vihane, lugedes, et tegemist on “probleemile tähelepanu tõmbamisega”. Veel rohkem ärritab mind minust paar aastat nooremate vaimustus. See pole “oi, saan aru, millest see on” vaimustus, vaid “vaata kui palju vägivalda!” vaimustus. Lisaks South Parki osa, mis rääkis sellest, et punapeadel pole hinge… Sündinud porgandipeana… Vastik.

Leave a comment

Filed under Trivia

Leave a Reply

