Udulinnu pisarad

Teisisõnu ma täpselt ei tea, millest ma jahuma hakkan, aga millestki hakkan. Millestki, mis painab südant, aga millele nime ei oska panna.

Üheltpoolt veidi isegi oskaks. Kaotasin oma kullast kallima kuukivi ära. Ma. Tahan. Seda. Tagasi! Käisin läbi kogu tee kaks korda, küsisin bussijuhtidelt, kuid ei midagi. Läinud ta ongi. Niisama lihtsalt kõndis minema, ilma hüvasti jätmata. Inimesena, kes ma olen aga harjunud teda kaelas kandma igapäevaselt, on see suur kaotus. Mu kael on paljas ilma mu armsa kivita. Tõeline lein ühe eseme pärast ja nutan ma seda ilmselt veel nädala jagu. Kõigest kivi? Jep, aga kivi, mis on mu kaelas olnud ligi 5 aastat.

Üritasin täna olla hea inimene. Ei tulnud hästi välja, sest pidin endale mitu korda ütlema, et tõmba tagasi, ei ole ei aeg ega koht. Lihtsalt selline päev oli kui miski ei läinud korda, tööd muutkui aga tekkis, aga eest ei läinud kuhugi ära ja lisaks kõigele nõutakse mult midagi, mida ma ei saa anda ka kõige suurema tahtmise juures, sest mul on vaja millalgi ka magada. Ühesõnaga kõik kisub kiiva. Kuna teistel oli aga hea tuju, ei hakanud ma seda ära rikkuma.

Samuti tulin arusaamale, et sul võib olla maailma parim hommik ja kõik hästi, aga piisab ühest, et kogu sa maailm variseks pulbriks. Meile tehti taas selgeks kui vähe meil on sõnaõigust või kui palju oleneb inimesest, kes tegeleb vaid 1/4st kogu protsessist, mis kokkuvõttes tähendab, et me teeme tühja tööd ja ületööd kuus korda rohkem, sest sel inimesel muutub kvaliteet sama kähku kui tuul nõmmedel.

Kõige tipuks on mul kurk valus ja silmad vajuvad kinni. Haige. Väga. Haige.

Ahjaa. Kirss koogile. Romaanivõistluse tulemused selgusid. Mind nende hulgas ei olnud. Mis oli ka üsna oodatud tulemus. Mis aga tähendab seda, et ma panen selle mammuti täna ja kohe netti kõigile lugemiseks üles.

Leave a comment

Filed under Year and a Day

Leave a Reply

